10 Ekim 2010 Pazar

PRADA AMBER POUR HOMME


Prada  Amber Pour Homme
Koku çıkış yılı: 2006
Koku notaları: amber,bergamot,mandalin,kakule,paçuli tonka fasulyesi,vanilya, vetiver,neroli safran ve süet
Kokumuz lüx zarif floral tatlımsı kuru bir koku
Kokunun açılışında algılanan yoğun amber menekşe,leylak ve çiçeksi notalar koku bu şekilde uzunca bir süre devam ediyor içeriğindeki bir çok nota hissedilmiyor özellikle turunç notaları..
Tatlı kuru pudralı çiçeksi feminen bir havası olan farklı değişik bir koku tatlımsı kokular sınıfında(şekerli tatlı değil pudramsı sabunumsu tatlılık) ben pek benzerine rastlamadım kendine has bir koku bu kokunun benzerlerine  bazı floral bayan parfümlerinde rastladım ama onlarda tam bu kokuyu tarif etmiyor yani benzeri pek bulunmayan kullanana zengin lüx bir hava katan koku ..fakat herkesin özellikle 35 yaş altı deneyimsiz parfümseverlerin pek beğeneceği tarzda olmayan çiçeksi, feminenlikte ve farklılıkta yani günümüz benzer trend kokularına pek benzemiyor bana dip notaları grey flaneli biraz anımsattı ama onda tatlılık daha az  kokuda orta notalara doğru sentetiklik hissediliyor  kendi tarzında başarılı sayılabilecek değişik alışılagelmişin dışında bir koku ben tatlımsı kokulardan çok haz etmediğimden çok fazla beğenemesemde bence kötü bir koku değil ama çok süperde bir koku değil benim favorilerim arasına girmez bana göre harman çok uyumlu değil içeriğindeki notaları algılıyamıyorsunuz  ilk notalarda yoğun çiçeksi tatlı amber notası orta notalarda aynı şekilde dip notalarda hafif vanilyamsı kuru sabunlu (tatlımsı vücut şampuanı gibi) tozlu final..tene yakın kalan bir koku özetle tatlımsı sabunumsu kuru pudralı floral bir koku benim tenimde fark edilirliği ortalama kalıcılığı ortalama üzeri oldu ısrarla tavsiye etmesemde değişik ortamlarda farklı kokmak isteyen tatlımsı pudramsı kokuları seven 30 yaş üzeri arkadaşlar deneyebilirler çok sıcak yaz günleri dışında her mevsim kullanılabilir (özellikle resmi ortamlara daha çok uyar)
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder