7 Ekim 2010 Perşembe

MOSCHİNO FRİENDS

Moschino Friends
Koku çıkış yılı: 2005
Koku içeriği: yeşil mandalina,portakal,bergamut,turunç,sardunya,vanilya ve güveotu
kokumuz yenice bir koku tam genç bir koku içeriğinde yazılan notaların çoğunu algılamıyorsunuz
kokunun açılışı yoğun portakal kabuğu kokusu hafifte metalik acımsı bir şekilde acımtırak portakal kabuğu kokusu hani portakalı elinizle soyduğunuzda o acımtırak portakal kokusu elinize sinerya resmen koku böyle kokuyor bana açılışı terre de hermesi anımsattı (ama ondaki kalite hissiyatı ve elegantlık bunda yok)tabii sadece ilk açılışı üst notaları metalik portakal kokusu dikkat edin turunç kokusu demiyorum sadece algılanan yoğun acı metalik portakal kabuğu kokusu ve baştan sona aynı şekilde devam ediyor kokuda sentetiklik hafifte olsa hissediliyor ama çok rahatsız edici derecede değil diplere doğru biraz alkol ve otsu limonsu bir ekşilik katılsada yinede portakal hep portakal içeriğindeki notaları tüm zorlamalarıma rağmen algılıyamadım baştan sona aynı kokan sıradan turunç daha doğrusu portakal kokusu ben moschino,dan daha kaliteli elegant bir koku beklerdim ama bu çok sıradan tekdüze basit harmanlı bir koku olmuş
kalıcılık ve farkedilirlik ortalama altı tene yakın duran sakin bağırmayan bir koku.. bu koku daha çok lise talebeleri için gibi özetlersek ben turunç temalı bir parfümsever olarak bu kokuyu çok beğenemedim bende çok heyecan uyandırmadı 18-25 yaş arası turunç daha ziyade portakal kokusu seven genc acık tenli arkadaşlar deneyebilir denemeyenlerde birşey kaybetmiş sayılmazlar soğuk kış günleri haricinde sonbahar ilkbahar kullanımına daha çok uyacağını tahmin ettiğim vasatın az üzeri bir koku bence..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder