16 Eylül 2010 Perşembe

ZIRH İKON

Zırh İkon
Koku çıkış yılı:2008
Kokunun içeriği:kakule davana çiçeği,limon,tarçın, karanfil,iris,labdanum,paçuli,amber,vetiver ve erz ağacı
Kokumuz yenice modern bir koku rengindende anlaşılacağı gibi koyu tatlı şekerli hafif baharatlı bir koku günümüz aynı tarz trend kokularıyla benzerlikler göstermekte zaten 2000 sonrası çıkan koyu renk şişeli şekerli kokular birbirine çok benziyor netteki yorumlarda ck.obsession,a benzetilmiş ama ben pek benzetemedim kokuda sentetiklik hissediliyor ama çok rahatsız edici şekilde değil
İçeriği zengin gibi görünsede baştan sona pek değişime uğramayan kokulardan ben biraz armand basi homme,a benzettim basi,de ahşap yoğun tatlılık daha az bunda ise baharat fazla ahşap az tatlılık daha fazla.ayrıca armand basi,deki kalite hissiyatı bunda pek yok. açılışı yoğun şekerli hafif baharat ve hafif karanfil şeklinde limonun hiç hissedilmediği tarcının kendini zorladığı amber,karanfil diptende çok hafif ahşap tonların vurduğu tekdüze ortalama bir koku bence …şekerli tatlı kokuları seven daha çok akşam ortamlarda kullanılacağını düşündüğüm karşı cinsin beğeneciğini tahmin ettiğim tam gece ortam kokusu, özellikle kışın kullanılabilecek bir koku yaş ortalaması 18-35  benim tenimde fark edilirliği ortalama nın biraz üstü kalıcılık ise ortalama altı kaldı…şekerli kokuları seven daha çok 18- 28 arası gece takılan komşular deneyebilirler denemeyende bişey kaybetmiş sayılmaz bence.. bende özel bir heyecan uyandırmadı doğrusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder