13 Eylül 2010 Pazartesi

TRUSSARDİ JEANS MEN

Trussardi jeans men


2004 çıkışlı yenice bir koku içeriğinde sedir,biberiye,çam,kuş üzümü ve turunç (acı portakal) vetiver,misk ve deri olarak belirtilen kokunun, açılışı yoğun ahşap acı portakal deri ve benzetmem yanlış olmazssa hafif viski kokusu gibi yani açılışı bana joseph abboud,un biraz daha portakallı ve deri notası fazla hali gibi geldi.. nette,ki yorumlarda çoğu kişi portakallı acı kösele kokusu benzetmesini yapmış..ben ise ilk notalarda dediğim gibi yoğun ahşap hafif deri hafif acımsı portakal kokusu gibi algıladım kokuda sentetiklik olmakla birlikte rahatsız edici derecede değil..kokunun harmanı çok karışık değil algılarıda pek zorlamıyor baştan sona pek değişime uğramadan devam eden orta karar kokulardan gerci ben trussardi,den daha kalite bir şey beklerdim ama değil..neyse orta notalarda,da herdaim ahşap kokusu kendini hissettiriyor diplere doğru koku oturdukça hissedilen hafif tatlımsı, turunç,deri ve ahşap kokusu...özetle ortalama bir koku ben ne çok beğendim ne beğenmedim biraz günümüz ahşap temalı moda trend kokulara benzerlik göstermekte(özellikle dip notalarda) benim tenimde farkedilirlik orta kalıcılık ortanın biraz üzeri..yaz kullanımına pek uyacağını zannetmediğim daha çok serine yakın ılık havalarda ve akşam kullanılabilecek bir tarzı var 18-38 yaş arası komşuların fısır fısır kullanabileceği orta karar bir koku özellikle ve şiddetle tavsiye etmesemde denenebilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder